Online geschil melden

  • 1

    U probeert eerst met de medewerker die uw zaak behandelt tot een oplossing te komen. 

  • 2

    Wilt u dit niet of wordt uw klacht niet naar tevredenheid behandeld, dan kunt u ook in gesprek met de leidinggevende van deze medewerker.

  • 3

    Komt u ook met de leidinggevende niet tot een gewenst eindresultaat? Dan is er sprake van een geschil. Vul hieronder het online formulier in of download/print een versie op papier Gaat uw klacht over woningtoewijzing, huurprijs/servicekosten of de jaarlijkse huurverhoging? Dan nemen wij uw klacht niet in behandeling. Voor woningtoewijzingsklachten kunt u terecht bij WoningNet. Klachten over huurprijs en huurverhoging meldt u bij de Huurcommissie.

Meld uw geschil via onderstaand formulier

Uw gegevens
Volgende stap
Het geschil
Heeft u uw klacht bekend gemaakt bij de medewerker(s) van de corporatie?

Wij vragen u eerst uw klacht bij de medewerker van de corporatie te melden. Komt u er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de leidinggevende van de betreffende medewerker.

Heeft u vervolgens uw klacht besproken met de leidinggevende van de betreffende medewerker?

Wij vragen u eerst contact op te nemen met de leidinggevende van de betreffende corporatiemedewerker. Wordt uw klacht dan nog niet naar wens opgelost? Dan kunt u een geschil indienen. Vermeld dan de datum waarop u met de leidinggevende heeft gesproken.

Volgende stap
Bijlagen
Heeft u (schriftelijke) documenten m.b.t. uw klacht naar de corporatie gestuurd?*
Wij ontvangen graag een kopie van deze stukken. Hoe levert u deze bij ons aan?
Volgende stap
Controleren en versturen

Als u op 'verzenden' klikt, wordt uw geschil verzonden naar de geschillencommissie. U ontvangt een kopie van uw aanvraag per mail. Geen kopie ontvangen? Dan is er iets niet goed gegaan. Controleer goed of uw e-mailadres juist is ingevoerd!

Heb je een (andere) vraag?

Stel je vraag